duminică, 20 ianuarie 2013

Verighetele...simbolul iubirii!

Verighetele reprezinta simbolul iubirii si al eternitatii,data de forma rotunda a acestora,deoarece nu are un punct de start si nici un final. Cercul, simbolul perfectiunii si al infinitului este de fapt si simbolul dragostei care va merge la infinit. Aceasta forma a fost asemuita si cu forma Soarelui si a Lunii, venerata de catre egiptenii antici. Obiceiul purtarii verighetelor de catre miri dateaza de pe vremea Egiptului Antic. Dupa acestia, Roma Antica a inceput sa foloseasca astfel de cadouri oferite de catre miri unul celuilalt.La inceput, traditia impunea purtarea verighetei pe mana dreapta, deoarece aceasta era considerata mana cu care juri. Insa, in zilele noastre, in majoritatea culturilor si cu precadere la noi, verighetele se poarta pe mana stanga, considerandu-se ca prin inelarul mainii stangi trece vena dragostei ( romanii au denumit-o "vena amoris" pentru ca astfel creau o legatura intre casatorie, inel si inima.) ce duce direct la inima, degetul inelar fiind considerat ca o "prelungire" a inimii.
Inca din cele mai vechi timpuri, unirea pe viata a doi oameni este insotita  de inel. La inceput doar mireasa era cea care primea in dar inelul, ca dovada a iubirii mirelui. Obiceiul ca verigheta sa fie purtata de catre ambii miri, dateaza de la sfarsitul secolului 19, dupa o campanie de marketing a industriei de bijuterii din America. Aceasta dorea cresterea veniturilor. Inainte de acest eveniment, doar mirele ofere verigheta miresei. Apoi s-a hotarat ca nu este suficient ca doar sotia sa poarte acest simbol al casatoriei, fapt pentru care, in zilele noastre, cautatul verighetelor este un eveniment ce se practica in doi, cu emotie si placere. 
In cautarea lor am mers si eu cu iubitul meu.Si primul pas si cel mai la indemana a fost cautatul pe internet. Inca de acum doi ani, de cand a avut cumnatica mea nunta si si-au achizitionat verighetele de la Coriolan , am tras si eu un ochi pe site-ul lor si mi-au placut foarte multe modele care le-am gasit acolo, avand in vedere ca au si preturi foarte accesibile si tot de atunci am stiut ca de acolo imi voi achizitiona si eu verighetele.
Din colectia Avantage, mi-au placut foarte mult aceste modele, care,chiar sunt foarte avantajoase, avand preturi incepand cu 1600 de Ron, pana pe la 2700 Ron.




 Desi sunt adepta clasicului, de urmatoarele verighete din colectia Elements, m-am indragostit si eu si iuby "la prima vedere". La acestea ne-au cam ramas gandurile, chiar daca sunt un pic mai scumpe, pentru ca au si un gramaj mai mare, sunt absolut superbe. Chiar zilele acestea am fost la distribuitorul verighetelor Coriolan din orasul meu, Ella Bijou, si m-am interesat de acest model si ne-ar ajunge undeva la 3000 de Ron. Nu este foarte mult, pana la urma se merita, pentru ca verighetele vor dainui in timp si vor purta mereu amintirile celei mai frumoase zile in care ne-am unit destinele.
Si din colectia Pastel mi-au placut acestea: 
  
 

Iar din colectia Desire, am pus ochii de pe aceste doua modele:
 




 Pe la inceputul lunii februarie vom merge si noi sa ne dam comanda de verighete si cu siguranta va fi unul din aceste modele. Vom vedea care....;)

Voua ce modele va plac?
Pupici:*
 


Un comentariu: